Hoe kan ik helpen?
Hoe zorgt jullie communicatie voor meer verkopen, een betere implementatie, een verandering? Ik help je!
Iedere organisatie communiceert; met afnemers, leveranciers, werknemers, de arbeidsmarkt, stakeholders…
Maar komen die berichten wel aan en betekent het ook dat ze begrepen worden? En krijg je de juiste informatie terug? Ik help met aanbrengen van structuur in je communicatie, het ontwikkelen én implementeren van online en offline tools, heldere richtlijnen en hulpmiddelen voor medewerkers. Maar ook door gebruik te maken van agile en scrum methodes om ervoor te zorgen dat er sneller, efficiënter en betere eindresultaten komen.
Je kan mij inzetten als o.a. Communicatieadviseur, Product Manager, Product Owner of in een meer inhoudelijke rol als Customer Journey Expert.
Met mijn ruime ervaring in de financiële sector hebben begrippen als Know Your Customer, Customer Due Diligence en client onboarding (klant worden) weinig geheimen meer en help ik organisaties om de toekomstvisie vorm te geven en toe te passen.
De combinatie van een communicatieachtergrond en brede interesse voor IT maakt dat ik me heel erg thuisvoel in IT-gedreven organisaties.
Bij mij begint alles vanuit de behoefte van een klant, van buiten naar binnen dus. Met klantgerichte processen en efficiënte systemen. En aandacht en ondersteuning van medewerkers. Niet met enorme programma’s en projecten, maar lekker praktisch en in kleine stapjes werkend naar het grotere doel!
Lees mijn verhaal als je iets meer over mij wil weten.